Pořádané akce

Rozpis hodin 2016

Čas 09:00-10:00 10:00-11:00 16:30-17:30 17:30-18:30 18:30-19:30 19:30-20:30
Pondělí
        Problémové partie
SC Palmovka
od 60,- Kč
 
Úterý
 
    BOSU® Mix
SC Palmovka
od 85,- Kč
 
Středa         Trampolínky (od 7.9.2016)
SC Palmovka
od 85,- Kč 
 
Čtvrtek   FitMAMI
Prosek - Park přátelství
od 120,- Kč 
    BOSU®
Euforie Karlín
od 87,- Kč
 
Pátek
 BOSU® (od 2.9.2016)
fit2b
od 79,- Kč
       

Abyste měli jistotu, že se na lekce trampolínek, Zumby, Bosu a Flexi-baru ve Sportcentru Palmovka vejdete, doporučuji rezervovat předem přes on-line rezervační systém.

Aktuální ceník Sportcetra Palmovka najdete zde: http://scpalmovka.cz/cenik
Aktuální ceník Euforie Karlín najdete zde: http://www.euforie.cz/cs/cenik/
Aktuální ceník Fit2b najdete zde: http://www.fit2b.cz/cenik
Ceník lekcí Fitmami najdete zde: http://www.lucik.cz/aerobic/fitmami/fitmami.html

Trampolínky

jumping3.jpgSkákání na trampolínkách je poměrně novým typem cvičení, který je převážně celou hodinu veden na trampolínách o průměru 100 cm. Rozdíl mezi trampolínkami a cvičením Jumping® spočívá v tom, že trampolínky nemají řidítka. Nemusíte se bát, že z trampolínky spadnete, vzhledem k jejímu malému průměru je stabilní sama o sobě. Při cvičení se využívá motivující hudby stejně jako u hodin aerobicu. Při skákání na trampolínkách účinným a zároveň zábavným způsobem zlepšujete kondici, celkovou stabilitu těla a formujete postavu. Díky měkkým dopadům šetří cvičení na trampolínkách klouby a zároveň působí jako balanční plošina pro zpevnění a posílení svalů. Zapojujete především svaly hýžďové, lýtkové, svaly kolem kotníku, hluboké svaly zádové a břišní a svaly pánevního dna. Přijďte si pořádně zařádit a zaskákat na hodinu trampolínek! Hodina je poměrně náročná, můžete mi věřit, že si pořádně zamakáte :o)

Na trampolínkách si můžete zaskákat na pravidlených hodinách ve Sportcentru Palmovka!!! Rezervace nutná předem na http://rezeravce.scpalmovka.cz

Pro popis a animace některých cviků klikněte na celý článek!

Pokračovat ve čtení

BOSU

bosu-02.jpgBOSU je cvičební pomůcka, která slouží jako balanční plošina při Vašem cvičení. Na této balančí plošině se dá cvičit oběma stranami nahoru (tedy jak plošinou nahoru, tak dolů). BOSU vypadná jako klasický fitball uříznutý asi ve dvou třetinách. Vrchní třetina je ukončena základnou, na které jsou protiskluzové body a na tuto "třetinu fitballu" - kopuli - se nastupuje a sestupuje. Pomůcku můžete také otočit pevnou stranou nahoru a cvičit tímto způsobem. Vzhedem k nestabilitě a celkovému navržení BOSU potřebujete udržovat rovnováhu při každé pozici. Touto snahou docílíte zapojení především hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna (tedy svalů "středu" těla). Podle toho, jak moc máte BOSU nafouklé zapojujete střede těla víc nebo míň. Čím víc máte pomůcku nafouklou, tím jednodušší je udržení celkové rovnováhy. Pro bližší informace klikněte na celý článek.

Pokračovat ve čtení

FITMAMI

Fitmami_Dubnova.jpgFITMAMI OUTDOOR/CVIČENÍ S KOČÁRKY je určeno především maminkám, které mají malé děti (ideálně do 4 let) a nemají hlídání pro chvíle, kdy si chtějí samy zacvičit. Jedná se o venkovní cvičení s kočárky a dětmi - cvičíme hlavně v parcích, lesoparcích, na in-line stezkách. Lekce je vedena formou intervalového tréninku, kdy střídáme rychlejší části (běh, rychlá chůze, lehké poskoky) s posilovacími bloky. Zpevňujeme především problémové partie (stehna, zadeček, bříško) s využitím laviček, obrubníků, schodů a gumiček či jiného posilovacího náčiní. Zároveň v rámci lekce bavíme děti písničkami, aby se nenudily. S dětmi cvičíme i v rámci posilování :) Cvičení je vhodné jak pro maminky začínající po šestinedělí, tak pro zdatnější a trénovanější.

Více informací najdete v celém článku.

Pokračovat ve čtení

Flexi-bar

Při této hodině se využívá náčiní zvané Flexi-bar (pružná tyč), které uvedením do kmitavého pohybu přiměje k práci hluboké svaly zádové, veškeré břišní svalstvo a svaly pánevního dna. Jedná se o silový vytrvalostní trénink, který zintenzivňuje látkovou výměnu a zvyšuje srdeční tep. Cvičení s Flexi-barem je efektivní proti bolestem zad, pro zlepšení držení těla, odbourávání tuků, vyrovnání svalových dysbalancí, zlepšování koordinace, rovnováhy, koncentrace a stability. Pokud chcete vědět více o tomto typu cvičení, klikněte na celý článek. 

Pokud chcete o cvičení vědět více, můžete kouknout na cca 30. minutu pořadu Sama doma, který odvysílala Česká televize v pátek 20.3.2009  nebo na cca 15. minutu pořadu Sama doma, který odvysílala Česká televize v pátek 1.5.2009.

Videa najdete na těchto odkazech:

20.3.2009: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409236100171006-sama-doma/

1.5.2009: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409236100171009-sama-doma/

Pokračovat ve čtení

Problémové partie

Bodyform.jpg

Cvičební lekce je sestavena z kombinace formování, posilování a protahování celého těla. Hodina začíná klasickým aerobním zahřátím (cca 10 minut, jednoduché základní kroky v pomalém až středně rychlém tempu), pokračuje buď  sestavou zaměřenou na formování postavy (tzn. opět jednoduché kroky s důrazem na posilovací a balanční prvky) nebo posilováním bez přídavné zátěže nebo s cvičebními pomůckami (gumičky, činky, stepy, overbally, fitbally) a končí důkladným protažením všech svalových skupin.

Pokračovat ve čtení

Pilates

Tato metoda cvičení se věnuje především zpevnění středu těla a zejména bederní části páteře, současně se věnujeme posilování a protahování celého těla. Podstata metody je rozvíjet všechny svaly rovnoměrně a působit nejen na dobře známé svalové skupiny, ale i na svaly ukryté pod nimi a mezi nimi, protože mnoho těchto svalů podpírá naši kostru. Pilatesovo cvičení využívá komplexních pohybů velkého množství svalových skupin a to s důrazem na dýchání. Při této metodě se mohou využívat i různé doplňkové pomůcky jako overbally, fitbally, gumičky nebo tera bendy (široké gumy).

Pokračovat ve čtení

TOPlist